manu glowne O NAS HOME GALERIA OFERTA KONTAKT DOKUMENTY FACEBOOK INSTAGRAM manu glowne O NAS HOME GALERIA OFERTA KONTAKT DOKUMENTY
Rywalizacja, Sport, Zabawa
paintball Radzyń

Szukasz rozwywki sprawdź naszą ofertę!

DLA STAŁYCH GRACZY ZNIŻKI

Zbierz 12 graczy i sam graj za darmo!

Istnieje możliwość łączenia mniejszych grup lub pojedynczych osób.
Do każdego pakietu możesz dokupić dowolną ilość kulek - 10 zł /100szt.

OFERTA
40 PLN

PAKIET MINI

W cenie pakietu na naszym polu: marker, maska, 100 kulek, rękawice, butla, strój do gry, dla chętnych kamizelki ochronne, sesja fotograficzna, woda gazowana / niegazowana
50 PLN

PAKIET STANDARD

W cenie pakietu na naszym polu: marker, maska, 200 kulek, rękawice, butla, strój do gry, dla chętnych kamizelki ochronne, sesja fotograficzna, woda gazowana / niegazowana
70 PLN

PAKIET SUPER

W cenie pakietu na naszym polu: marker, maska, 400 kulek, rękawice, butla, strój do gry, dla chętnych kamizelki ochronne, sesja fotograficzna, woda gazowana / niegazowana
90 PLN

OGNISKO

organizacja, drewna, kijki
SCENARIUSZE

ZDOBYWANIE FLAGI PRZECIWNIKA. KLASYKA

To pierwszy i na pewno najpopularniejszy scenariusz gry leślnej. Zdecydowana większość gier leśnych (scenariuszy) to modyfikacja i rozwinięcie tej właśnie gry. W grze udział biorą 2 zespoły (liczba graczy dowolna, choć im więcej tym lepiej). Każdy zespół ma swoją flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym, a nie metr pod ziemią). Zawodnik wyeliminowany, czyli "zabity", nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Wygrywa drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.

OBRONA.

Dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe lub po prostu "walenie bez gry wstępnej" (strzelanie bez podchodów). Dwie drużyny: atakujący i broniący. Obrońca wybiera teren, na którym będzie się bronić i oznacza do (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren). Czas w zależności od ilości graczy, rodzaju i rozmiaru terenu. Atakujący wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ją podnieść), obrońcy powstrzymują atak.

POLOWANIE.

Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego. W grze udział biorą: zając i myśliwi. Jeśli ktoś podejmie się już być zwierzyną to na pewno nie bez (choćby pozornego) wyrównania szans. Dlatego kruliczek dostaje karabin z pełną ilością kulek (200) + tarcza (np. z blaszanej pokrywki od śmietnika). Reszta graczy "myśliwych ma limit 20 kulek. Wygrana: z punktu widzenia ofiary - przeżycie, z punktu widzenia oprawców - ubicie. Zasady podobne jak w innych grach + myśliwy któremu skończą się kulki wypada z gry oraz trafienie w tarcze nie jest liczone. Zabawa polecana na koniec dnia kiedy graczom zostaje już niewiele kulek.

Zwiad.

Mało liczne drużyny. Każda musi się odnotować w punktach kontrolnych, problem w tym, że w tych samych. Kilka 3-4 osobowych zespołów. Punkty kontrolne (tyle ile drużyn) dobrze oznakowane i porozrzucane na polu. W każdym punkcie kontrolnym znajduje się pisak (każdy w innym kolorze). Gracze mają przymocowane (trwale - nie wolno odczepiać) do nadgarstka, bluzy lub do giwery kartki na których odnotowują pisakami obecność w punktach kontrolnych. Gra jest punktowana: 1 pkt. za każdy kolor na kartce gracza, 5 pkt. jeśli kartki całej drużyny są podpisane co najmniej dwoma kolorami (dwa punkty kontrolne), 5 pkt. za każdy kolejny (powyżej dwóch) kolor na kartkach całej drużyny, 2 pkt. za każdy kompletny (wszystkie kolory) karnecik poszczególnych graczy.

KOKTAJL MOŁOTOWA.

Niezłe podsumowanie dnia. Gra, w której nie ma ani wygranych ani przegranych. Kilka drużyn trzy osobowych. Każda "trójka" graz każdą, co przypomina trochę "Eliminację". Zdjęty schodzi do punktu kontrolnego. Kiedy w punkcie kontrolnym zbierze się kworum (trzech graczy) powstaje nowa drużyna i włącza się do gry. I tak przez około 30 min.

JEŃCY.

Bardzo ciekawa alternatywa do zwykłego wybijania przeciwników. W grze udział biorą dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn jest wzięcie do niewoli 3 jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy. Jeńcem zostaje osoba która jest trafiona w ręce albo nogi, trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie. Status jeńca jest ściśle określony. Zawodnik, który zostanie jeńcem musi usiąść na ziemi i trzymać się jedną ręką za głowę. Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujący to musi podążyć za nim do bazy przeciwnika. Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie, aby się odróżniał od osoby eskortującej go. Jeniec może zostać oswobodzony w dwojaki sposób: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika (również dotknięcie przez swojego gracza). Gra kończy się gdy jedna z drużyn pochwyci 3 jeńców i odprowadzi do swojej bazy.

AKCJA RATUNKOWA.

Prosta gra polegająca na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny. Jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (anty terroryści) odbija zakładnika (nie tkniętego). Gra na czas ok. 20 min. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić biedaka (wynudzi się potwornie) to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany jeżeli nie tknięty powróci do swojej bazy.

OCHRONA.

Scenariusz stary jak świat (no może jak paintball). Jedna osoba musi poświęcić się i odłożyć pistolet (prezydent). Pozostali gracze dzielą się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza. Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta przez pole określoną wcześniej trasą (wariant 1), lub z określonego punktu do drugiego (wariant 2). Misja terrorystów - sprzątnąć prezydenta bez względu na straty własne.
Opisane wyżej scenariusze zostały zaczerpnięte ze "Special Paintball Leisure Activity Time" by Durty Dan, książki "Podręcznik Paintballu. Strategia i taktyka" Bill Barnes, Peter Wrenn oraz www.paintball.info.pl